A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Березівський ліцей Чернівецької селищної ради"

Підсумкова методична конференція про підсумки методичної роботи по «Березівському ліцеї» за 2021-2022 н.р.

Дата: 15.09.2022 13:06
Кількість переглядів: 96

                                                                                        17 червня 2022 року

Підсумкова методична конференція

про підсумки методичної роботи  по «Березівському ліцеї» за 2021-2022 н.р. 

   Організація освітньої діяльності у  «Березівському  ліцеї» у 2021/2022 навчальному році здійснювалася відповідно    до:

- закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших актів законодавства та освітньої програми  закладу освіти з неухильним дотриманням Протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України 23 квітня 2021 року № 4, вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 (із змінами) «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;

- рекомендацій щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти (лист МОН від 05.08.2020 № 1/9-420), Листа МОН №1/9-433 від 28.08.2021 “Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році”.

  • наказу МОН від 14.05.2021 № 528 «Деякі питання проведення у 2021/2022 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 липня 2021 р. за № 880/36502, яким визначено перелік предметів та форми проведення ДПА;

  • оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти урегульовано  - Законом України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17);

-    порядком переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу,  Наказом Міністерства освіти і науки України 01 квітня 2022 р. № 290;

-    інструкцією з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2006 № 496.

- наказом по школі від 31 серпня 2021 року «Про організацію методичної роботи в 2021-2022 н.р.» та іншими законодавчими актами в галузі освіти.

-  листом Міністерства освіти і науки України «Про організацію освітнього процесу», у зв’язку з введенням воєнного стану , відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022;

-  наказом відділу освіти Чернівецької селищної ради від 28.02. 2022 р.   №17 «Про організацію освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти»;

-  листом Міністерства освіти і науки України від 29 березня 2022 року №1/3725-22 «Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу».

- Наказом Міністерства освіти і науки України 01 квітня 2022 р. № 290 Методичні рекомендації щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року. Щодо організації освітнього процесу та тривалості навчального року

З урахуванням поетапного переходу закладу освіти на здійснення діяльності за новим Державним стандартом у 2021/2022 навчальному році освітня програма закладу освіти  розроблялася на основі:

для 1-2 класів - Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272);

для 3-4 класів - Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273);

для  5-9 класах закладів загальної середньої освіти освітній процес здійснюватиметься відповідно до таких типових освітніх програм: «Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 405 (Додаток 10);

 для 10, 11 класів закладів загальної середньої освіти освітній процес здійснюватиметься відповідно до таких типових освітніх програм: «Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464). 

   Педагогічний колектив працював над покращенням освітнього процесу і вирішенням ІІ етапу проблеми школи: «Системний підхід у здійсненні науково-методичного супроводу та формування професійної мобільності учасників освітнього процесу в умовах упровадження Нової української школи».  

  На виконання проблеми школи було визначено структуру методичної роботи, де всі її складові тісно були пов’язані, проникали, взаємодіяли між собою, діяли як одне ціле з єдиною метою – випустити з школи випускника - освіченого українця,  всебічно розвиненого, відповідального громадянина і патріота,  здатного до інновацій та здатного до реалізації себе в суспільстві.  

  Вся методична робота  реалізовувалася в основному через традиційні колективні та індивідуальні форми її організації, вже третій рік поспіль дистанційні та змішані. Всі заходи були спрямовані на реалізацію проблеми школи.  

  У 2021-2022 навчальному році контингент учнів на 01.09.2021 року складав: 150 учнів, дівчаток – 72, хлопчиків – 78. Протягом навчального року учні прибували і вибували до нашого закладу. Отже, на кінець року стало 156 учнів.   Школа займається за 5-денним навчальним тижневим навантаженням в одну зміну. Тривалість уроків 45 хвилин. В 1 класі - 35 хв., в 2-4 класах – 40 хв.

   В освітньому закладі є учні з особливими освітніми потребами: 3 учні навчалося за індивідуальним навчальним планом (в 2, 3, 4 класах). Четвертий рік  школа співпрацює з інклюзивно-ресурсним центром.   

  У зв’язку із  запровадження в Україні військового стану дистанційний освітній процес в освітньому закладі організовано згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 8 вересня 2020 року №1115, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 «Деякі питання організації дистанційного навчання». Уроки проводити згідно розкладу на різних освітніх платформах за допомогою дистанційних технологій.  Під час дистанційного навчання учителі використовували веб-сервіси , які створені для закладів освіти, а саме: GOOGLE CLASS, GOOGLE CLASSROOM,  GOOGLE MEET, ZOOM та інші.  З викликами сьогодення ми маємо  справлятися, і надалі вдосконалюючи знання цифрової грамотності, ідучи в ногу з часом.  

  Одним із ключових напрямків роботи - чітке дотримання термінів проходження курсів підвищення кваліфікації вчителями та контроль термінів атестації.   Щороку кожен учитель має набрати 30 год. курсів.  На даний момент - всі курси проходимо дистанційно, тому кожен слідкує за графіком.  

     Велика увага в нашому педагогічному колективі приділяється самоосвітній роботі вчителя, постійному поповненню багажу знань. Кожен педагог нашої школи має тему самоосвіти, над якою працює протягом певного періоду, опрацьовує відповідну літературу, вивчає дане питання, ділиться  набутим досвідом, проводить відкриті уроки, заходи, майстер класи, вивчає досвід роботи своїх колег. Все це дає можливість вивчити  обрану тему, застосовувати у своїй роботі щось нове і цікаве, відмовитись від застарілих методів роботи. Така робота потребує великих зусиль і затрат часу, самовідданості. На засіданнях шкільних мо, педрадах, засіданнях  атестаційної комісії кожен учитель може показати і презентувати свій досвід роботи, поділитися із своїми колегами.   Не став виключенням і 21-22 н.р.

  Відкриті уроки та методичні заходи, майстер класи проводили  Романова О.П,  Козяр Г.І., Кліщук О.М., Заболотна А.А., Кліщук В.В., Клевчук К.П. та інші учителі.

      З метою підвищення теоретичної, методичної та професійної підготовки педпрацівників, реалізації ІІ етапу методичної проблеми школи ; підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників; забезпечення ефективної роботи методичного роботи школи та методичних об’єднань було поновлено Положення про проведення декад педагогічної творчості та майстерності по методичних об’єднаннях.  Кожен учитель обрав собі напрям за яким працював протягом декади. Презентували свою професійну майстерність  членам МО, колегам, здобувачам освіти.  Як результат роботи ми бачили виготовлений банер і звичайно радувалися за свої колег. Роботу методичних об’єднань висвітлено на сайті закладу. Дякую за проведену роботу.

  Однією з важливих форм мр є атестація. Кожен учитель, що атестується, описує досвід роботи, звітує про результативність протягом 5-ти років, підводить підсумки професійної діяльності і бере старт на майбутнє.  

   В 2021-2022 н.р. атестувалася 3 учителі і шкільний бібліотекар. Атестація здійснювалася на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації педагогічної майстерності, результатів діяльності педагогічних працівників, взаємовідвідування уроків, позакласних заходів, здійснення ґрунтовного аналізу освітнього процесу. Значну роль в оцінці діяльності педпрацівників у міжатестаційний період відіграє шкільна атестаційна комісія. Членами атестаційної комісії була врахована думка колег, батьків, учнів. Шкільна атестаційна комісія ознайомилася з характеристикою кожного вчителя, що атестується, згідно графіку проведено співбесіди з ними, оцінено їх роботу педколективом,  учнями, батьками. Цього 2021-2022 н.р. атестувалися:

Карпишен В.В. –як учитель хімії.   Карпишен Віктор Васильович  в своїй роботі приділяє увагу  традиційним питанням, що стосуються хімічних елементів, речовин і реакцій. Учитель  використовує алгоритми розв’язання певного типу задач із поелементним аналізом. Загальна успішність з  хімії становить 100 %, якісний показник – 68 % . За результатами атестації: відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст І категорії».

Козяр Г.І. – як учителька початкових класів. Козяр Галина Іванівна  постійно працює над оформленням освітнього  простору кабінету.  Створила гарне освітнє середовище для здобувачів освіти в молодшій школі для І та ІІ циклів навчання. Галина Іванівна – керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів. Бере активну участь у методичній роботі школи. Учні Козяр Г.І. постійно беруть участь в шкільних, районних та обласних конкурсах, виставках, зокрема «Геліантус», «Кенгуру», «Олімпіс».   За результатами атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії».

Кліщук О.М. –як учитель фізичної культури. Кліщук Олександр Миколайович  за період роботи в школі зарекомендував себе як гарний фахівець,  добре знає і любить свій предмет,  володіє методикою викладання фізичної культури. Під час проведення уроків використовує інтерактивні технології. На достатньому рівні володіє сучасними освітніми технологіями та різними формами позаурочної роботи.  Команди дівчат та хлопців, заняття в яких проводить Олександр Миколайович,  брали участь в змаганнях з волейболу  серед ЗЗСО Чернівецької громади.  Дівчата вибороли І місце, а хлопці вибороли ІІІ командне місце.  За результатами атестації відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній  категорії «Спеціаліст І категорії».

Заболотна А.А. –як шкільний бібліотекар. Заболотна Алла Анатоліївна   добре знає свої посадові обов’язки, старанно їх виконує.   До кожного свята, заходу, кожної дати готує тематичні виставки. Велику увагу Алла Анатоліївна приділяє підвищенню свого фахового рівня. Бере активну участь та допомагає у підготовці шкільних свят, акцій, конкурсів. Вже стало традиційним проведення  свята казки, тижня  дитячої та юнацької книги, посвяти у читачі для учнів першого класу. Відповідає раніше присвоєній категорії «Спеціаліст». Вищий посадовий оклад.

 1.  З 15 вересня по 15 жовтня 2021 року було проведено місячник Цивільного Захисту.  

   1.Всі працівники школи були залучені до участі у навчаннях з цивільного захисту, які проводились у школі.

    2. Учні 1-11 класів нашої школи  взяли участь у  святкуванні Дня Захисника України. (15 жовтня)  відпрацьовували елементи гри «Джура» 

  3. Проведено практичну перевірку вміння учнів діяти за  сигналами оповіщення, практичні тренінги з евакуації учнів та працівників школи. (згідно графіку).

2.         Відповідно до річного плану роботи закладу освіти на 2021-2022 н.р.,   з метою пропаганди передового педагогічного досвіду в галузі початкової освіти з 22 по 26 листопада 2021 р. пройшов Тиждень початкової освіти. Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшли заходи в рамках  Тижня початкової школи.  Конкурси, ігри, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними. Кожен день мав свою тематику. Завершився тиждень  початкових класів підведенням підсумків, нагороджено переможців, роботи учнів представлені на виставці. Активними учасниками заходів були здобувачі освіти з 1 класу - Безпалько  Дарія, Крижанівська Софія, Кліщук Роман Романович, Кліщук Роман Миколайович, з 2 класу – Крижанівський Олександр, Ординська Софія, Єпур Аліна, Анохін Артем, Танчук Віталій, з 3 класу – Паламарчук В., Няньчук Олена, Олексишин Денис, Котига Софія, з 4 класу – Звірук  Михайло, Щербатюк Микола, Страшук Аня, Вєдєрнікова Анастасія та інші. Класоводи 1-4 класів оголосили подяки учням та батькам.

3.   З метою пошуку, підтримки, розвитку  творчого потенціалу обдарованої молоді, з метою вшанування творчої спадщини Тараса Шевченка, розвитку творчого потенціалу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови і традицій свого народу, підвищення мовної освіти в Україні, на виконання    наказу відділу освіти Чернівецької селищної ради «Про  проведення І етапу  ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2021-2022  навчальному році»  в ліцеї було провеведено  І етап конкурсу.  Перемржці взяли участь, 21 листопада 2021 року, в ІІ  етапі Конкурсу серед учнів   5-11-х класів закладів загальної середньої освіти Чернівецької селищної ради. Наша випускниця Кустанська О. стала призером ІІ та ІІІ, обласного етапу конкурсу.  Дякую Наталії Василівні за підготовку  нашого призера.

 4. Відповідно наказу по Березівському  закладі  «Про організацію  та проведення 22 Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика в 2021-2022 н.р.»,  від 08.11. 2021  року №         , з метою утвердження статусу  української  мови, виховання  пошани до національних  цінностей, культури і традицій  українського  народу  з 09 по 20 листопада 2021 року пройшов конкурс з української мови ім. П. Яцика. Участь взяли 43 учні з 3-11 класів нашого ліцею. Переможці І етапу конкурсу взяли участь у ІІ,  районному етапі і вибороли такі місця: ІІ місце виборола Доскоч Ангеліна Сергіївна-уч. 11 кл., ІІІ місце виборола Ткач Крістіна Миколаївна – уч. 5 кл.

Дякую учителям предметникам  за підготовку учнів до конкурсу.

5.   В І семестрі здійснити заходи для професійного зростання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу відповідно до чинного законодавства на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”. Взяли участь у підвищенні кваліфікації вчителів 5-х класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти у 2022/2023 н.р. та вчителів 5-их класів, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення для ЗЗСО в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» на базі ЗЗСО на 2021-2027 роки». 

 В січні розглянули  на педраді питання аналізу та вибору модельних програм НУШ 5 клас на 2022-2023 н.р. На  виконання листа відділу освіти Чернівецької селищної ради від 24.05.2022 р.№276, наказу Міністерства освіти і науки України  від 23.05.2022 року № 467 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 30.09.2021 року №1048 (із змінами)»  з 24 до 29 травня 2022 року здійснили вибір підручників   учителі предметники нашого закладу, які будуть викладати предмети у 5 класі в 2022-2023 н.р.   Таким чином, 15 педпрацівників нашого ліцею пройшли навчання з 01 по 05.11.2021 року, проаналізували модельні програми, вибрали підручники  та готові до НУШ у 5 класі.  

6.   З метою забезпечення єдності навчання, виховання, розвитку і психологічної підготовки молоді до захисту Вітчизни, формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо захисту національних інтересів України, у відповідності із Законом України «Про загальний військовий обов'язок і військову службу» учні 11-го класу закінчили вивчення курсу з основ Захисту України  за 70 годинною програмою. Як підсумок вивчення предмету було  проведено триденні (18 годин) навчально-польові заняття (збори), навчально-тренувальні заняття   04, 05, 06 травня 2022 року для учнів 11 класу  на базі «Березівського ліцею Чернівецької селищної ради».  Оцінили якість знань та практичних навичок, учнів 11 класу (5 дівчинки ) відповідно встановлених критеріїв оцінювання за 12-бальною. 

  7. Місячники: - Цивільного захисту (вересень – жовтень) Керніцька Т.П.;

- Увага, діти на дорозі (вересень-жовтень, травень) (Романова О.П., Чернадчук В.В..); - Місячник бібліотек ; - Місячник Довкілля; - Місячник по активізації рухової активності здобувачів освіти «Рух – це здорово».

  Учні нашої школи брали участь в Міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Соняшник», «Геліантус», «Бобер», «Санфлауер», «Грінвіч», «Олімпіс».  В деяких конкурсах учні взяли участь, в деяких карантин та військовий стан завадив.

  Хочу відмітити роботу шкільного бібліотекаря – Алли Анатоліївни. Всі заходи та визначні дати, які були протягом року супроводжувалися виставками тематичної літератури, газетними та журнальними статтями, буклетами та іншою цікавою інформацією в нашій шкільній бібліотеці. 

   8.  В межах районної цільової програми «Обдарована дитина», на виконання річного плану роботи школи та з метою створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та творчого потенціалу обдарованих та здібних дітей , сприянню підготовки їх до активної діяльності в галузі науки, самовизначення в майбутній професії та для удосконалення роботи  системи з обдарованою молоддю, забезпечення ефективності її функціонування учні нашої школи брали участь у роботі МАН науково-дослідного товариства «Надія». А саме:

пп

ПІП учня

Дата народження

Предмет

Клас 

Тема, над якою працюють

Керівник

1

Доскоч Ілля В’ячеславович

27.10.2008

фізика

8

«Вода – основа життя»

Клевчук К. П.

2

Крижанівський                                                                          Богдан             Русланович

23.05.2009

географія

7

«Всесвіт та його складові»

Кліщук Л. П.

3

Кліщук Оксана Володимирівна

15.06.2009

географія

7

«Червона книга України. Рослини навколо нас»

Кліщук Л. П.

4

Чопенко Анастасія Володимирівна 

28.10.2008

географія

7

«Грунт – середовище життя. Природній ресурс»

Кліщук Л. П.

5

Гавега Вікторія  Анатоліївна

08.05.2008

географія

8

«Сім чудес Березівки»

Кліщук Л. П.

6

Котовський Руслан  Русланович

19.04.2008

біологія

8

«Вирощування і догляд за виноградом»

Романова О. П.

7

Канюка Вікторія Миколаївна

25.08.2008

математика

8

«Золотий переріз – символ краси, гармонії та досконалості»

Кліщук В.В.

8

Насіковська Вікторія Вітал.

27.05.2008

математика

8

«Математичні методи шифрування інформації»

Кліщук В. В.

        Дякую керівникам за роботу і підготовку учнів до захисту робіт МАН.

   9. Вчителі  постійно перебувають у пошуку і виявленні здібних дітей. На жаль, таких  учнів з кожним роком меншає, свідченням цього може бути результативність участі учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з 17 базових дисциплін.

14 учнів нашої школи брали участь у ІІ етапі олімпіад, це становить 9% відсотків від учнів 6-11 кл.                                                      І місце

Правознавство

ЗЗСО

ПІБ

Клас

Учитель

3

«Березівський ліцей»

Петрова Дарина Іванівна

11

Карпишен С.І.

Математика

1

«Березівський ліцей»

Кліщук Анастасія Олександрівна

6

Клевчук К.П.

5

«Березівський ліцей»

Чопенко Любов Володимирівна

9

Кліщук В.В.

Біологія

3

«Березівський ліцей»

Карпишена Ксенія Павлівна

10

Романова О.П.

4

«Березівський ліцей»

Кустанська Оксана Леонідівна

11

Романова О.П.

                                                                    

ІІ місце

                                                          Правознавство

2

«Березівський ліцей»

Карпишена Ксенія Павлівна

10

Карпишен С.І.

Математика

7

«Березівський ліцей»

Кустанська Оксана Леонідівна

11

Клевчук К.П.

Англійська мова

3

«Березівський ліцей»

Карпишена Ксенія Павлівна

10

Гнидюк Н.В.

Технології ( дівчата)

2

«Березівський ліцей»

Кліщук Лілія Олександрівна

9

Керніцька Т.П.

Географія

2

«Березівський ліцей»

Кокуца Роман Владиславович

9

Кліщук Л.П.

1

«Березівський ліцей»

Кобрин Юлія Юріївна

8

Кліщук Л.П.

Фізика

2

«Березівський ліцей»

Канюка Вікторія Миколаївна

8

Кевчук К.П.

6

«Березівський ліцей»

Петрова Дарина Іванівна

11

Клевчук К.П.

                                                      Інформаційні технології

1

«Березівський ліцей»

Олексишин Василь Юрійович

9

Гнатишин А.В.

 

ІІІ місце

Математика

2

«Березівський ліцей»

Кліщук Оксана Володимирівна

7

Кліщук В.В.

5

«Березівський ліцей»

Кліщук Іван Леонідович

10

Клевчук К.П.

                                                      Технології (дівчата)

1

«Березівський ліцей»

Чопенко Анастасія Володимирівна

8

Керніцька Т.П.

Інформатика

2

«Березівський ліцей»

Олексишин Артем Юрійович

9

Гнатишин А.В.

Історія

4.

«Березівський ліцей»

Кустанська Оксана Леонідівна

11

Карпишен С.І.

Фізика

1

«Березівський ліцей»

Крижанівський Богдан Русланович

7

Кліщук В.В.

4

«Березівський ліцей»

Канюка Микола Миколайович

9

Кліщук В.В.

Хімія

3

«Березівський ліцей»

Чопенко Любов Володимирівна

9

Карпишен В.В.

                                                                                                                                     

Дякую учителям предметникам, які дійсно готували учнів до олімпіад і отримали відповідні результати. На жаль, наші здобувачі освіти на ІІІ етап олімпіад не потрапили.

  10. На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про затвердження  плану заходів, спрямованих на активізацію вивчення учнями та студентами математики  в закладах освіти області на період до 2025 року», відповідно до районної комплексної програми  «Обдарована дитина» на 2020– 2025 роки, з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді, посилення уваги до вивчення математики в школі, розвитку математичних здібностей учнів, підвищення кваліфікації педагогів, своєчасного та оперативного надання методичної допомоги педагогам з питань підготовки учнів до ДПА та ЗНО у 2022 році. В школі  пройшло ряд заходів, а саме:

   1.  Розроблено цілий ряд заходів щодо запобігання низької результативності учнів 11-их класів в ЗНО та ДПА з математики відповідно яких дирекція школи спланувала план-завдання внутрішньошкільного контролю за станом викладання  предмету. Вчителі математики проаналізували типові помилки, які допустили учні при виконанні ЗНО 2018-2021 рр. обговорювали результативність, намітили шляхи розв’язання даного питання. В школі розроблено систему зворотнього зв’язку з батьками учнів, створено банк завдань для підготовки дітей до участі в ЗНО. Зразу добавлю, що така робота проводилася по кожному предмету, який здають 11 –ки. 

 2. Проведено виступи на засіданнях ШМО на тему: «Покращення результативності здачі ЗНО учнями 11 кл. в 2022 р.». Учителі обговорили як краще проводити підготовку до ЗНО, які завдання виконувати, звернули і виправили помилки попередніх років.

 3. Відбулися тренінгові заняття для вчителів математики, які викладають в 11 класах (розв'язування завдань ЗНО в онлайн режимі). 

  4. Відбувся  виступ на батьківських зборах  9 та 11 кл. «Як допомогти дитині у підготовці ДПА і ЗНО». Класні керівники та учителі-предметники провели бесіди з батьками проте, як покращити результати ДПА.

  11.    Усі педагогічні працівники школи були активними учасниками районних методичних об’єднань частина яких проходила очно, частина дистанційно, де знайомилися з новинками в освіті, з новими підходами у вирішенні актуальних питань сьогодення. Вчителі  постійно перебували у пошуку виявлення здібних дітей. На жаль, таких  учнів з кожним роком меншає, свідченням цього є Моніторинг якості знань по предметах, який проходив в кінці І семестру. За підсумками моніторингу учителі-предметники виявили ряд питань, помилок, які допустили учні і відповідно намітили шляхи вирішення проблемних питань та завдань. Якщо говорити за рівень навченості здобувачів освіти «Березівського ліцею» за 2021-2022 н.р., то ЗУ – 99%, ЯП-71%.

  12.   На високому рівні «Березівському ліцеї» стоїть спортивно-оздоровча робота. В другій половині дня в школі діяли спортивні гуртки.   Як результат роботи учні школи є постійними учасниками спортивних змагань з різних видів спорту.  Перший тиждень вересня – це Олімпійський тиждень спорту, у якому взяли участь учні 1-11 класів.  В рамках Тижня проведено ряд заходів. З легкої атлетики відбулися змагання  (60 м.)ІІІ місце – Синчук Р. Дівчата І м. –Доскоч А., ІІ м.- Карпишена К., ІІІ м. – Гавега В. Взяли участь у районних змаганнях з волейболу, легкої атлетики присвячені Дню фізичної культури ( І місце – дівчата, ІІІ місце – юнаки). Провели «Веселі старти» по класах у жовтні-листопаді на першість школи.   Провели змагання в школі з настільного тенісу, а також взяли участь у змаганнях з цього виду спорту на першість Чернівецької селищної ради, де зайняли 4 місце. Учениця «Березівського ліцею» Доскоч А. у складі команди Чернівецької громади на зональних змаганнях у Могилеві-Подільському виборола ІІ місце з настільного тенісу. З 23 по 28 травня наші здобувачі освіти брали участь в онлайн марафоні «Рух – це здорово».

   В школі діють гуртки мистецького напрямку:  веде Крижанівський І.М.   Члени гуртків є постійними учасниками сільських концертів, свят в школі, різних заходів в районі. В лютому –березні пройшов онлайн конкур «Проліски надії».  Стиранко П., кліщук О., Крижанівська С. були учасниками конкурсу.   

Внутрішкільний контроль

Важливе місце в забезпеченні освітнього процесу відводиться в закладі внутрішкільному контролю, його якості, науковості.

Протягом навчального року контролювалося:

  • правильність ведення шкільної документації, класних журналів;

  • дотримання єдиного орфографічного режиму;

  • стан виконання навчальних планів і програм;

  • контроль за веденням зошитів;

  • фронтально-оглядовий контроль за організацією наступності навчання в 5-му клас;

  • стан викладання  мистецької освітньої галузі (1-4 класи),  

  • фронтально-оглядовий контроль за формуванням обчислювальних навичок на уроках математики та  читацьких компетенцій в 1-4  класах;

  • фронтальний контроль за організацією повторення програмового матеріалу та підготовкою до державної підсумкової атестації; ‘

  • контроль за організацією харчування учнів;

  • контроль за підготовкою навчального закладу до нового навчального року.

  Усі матеріали, одержані під час здійснення контролю, висвітлювалися на засіданнях шкільних методичних об’єднань, нарадах при директорі, педагогічних радах, засіданнях батьківського комітету, видавалися узагальнювальні накази, питання ставилися на контроль, визначалася дата виконання чи повторного контролю. При повторній перевірці, зокрема щодо ведення класних журналів, зошитів, щоденників, недоліки ліквідовувалися.

 Така система внурішкільного контролю допомагає створити чітку налагоджену систему роботи педагогічного, учнівського і батьківського колективів у вирішенні єдиної справи – навчання й виховання учнів, озброєння їх міцними знаннями.

    Проте в здійсненні внутрішкільного контролю прослідковується ряд недоліків: так недостатньо здійснюється контроль за роботою вчителів-предметників з обдарованими дітьми, що є причиною недостатньої результативності учнів на предметних олімпіадах, особливо в ІІІ етапі, слабкої активності роботи  дослідницько-пошувкової  в Малій академії наук.         

Аналіз роботи методичних об’єднань засвідчує, що основну увагу вчителі приділяли підвищенню фахової майстерності, розвитку власної творчої особистості, спільному вирішенню завдань, поставлених методичними об’єднаннями щодо втілення сучасних інновацій та педагогічних технологій, сприяли творчому підходу до реалізації ідей програм з кожного предмета на забезпечення, засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів в умовах очного, змішаного та дистанційного навчання. 

 Робота методичних об’єднань була спланована, засідання проводилися на належному рівні з обговоренням науково-теоретичних питань і практичної діяльності вчителів.

 Методична рада закладу забезпечувала планування, керівництво та аналіз методичної роботи протягом року. Майстерність учителів здійснювалася через постійне самовдосконалення, вивчення передового досвіду вчителів України та своїх колег шляхом самоосвіти та через участь у роботі методичних об’єднань, семінарах,  майстер-класах, виконанні особистих творчих планів, участь у вебіна


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора